Coconut passion

Hallå i stugorna, idag har jag mest jobbat igen. Jobbade öppning till klockan fem. Efter det tog ja en sväng runt i gallerian och köpte lite tvätt grejs till ansiktet och en conceler på Kicks som jag kollat på ett tag och provat. Provade en från Lancome och en från Dior, det fick bli den från Lancome för jag tyckte den täckte bättre och höll längre. Strosade runt en halvtimme ungefär sedan kom mamma och plocka upp mig så åkte vi och handla lite. Var helt soprent här hemma. Så nu har jag fyllt på lite här hemma.

När jag kom hem hade katten inte bara skitit ner sig så det var bajs i hela badrummet utan också lyckats kasta upp en hårboll på min fina kossa (matta). Var inte jätte kul och var inte en sån trevlig lukt att komma hem till, ändå tror jag det var ganska lindrigt då emot tidigare idag haha. Känner att det var tur att jag inte var hemma då.

Från en lukt till en doft så har jag beställt hem mer bodymist från Victorias secret för jag fick nämligen reda på i torsdags när ja va på VS party att min favorit doft ska sluta tillverkas. Fick lite smått panik och kände att jag var tvungen att besälla hem mer. Verkligen ÄLSKAR dem. Finns ju såklart i flera helt underbara dofter men just Coconut passion är min favorit. Det var inte riktigt med räknat i budgeten jusr nu men vad tusan. Dem försvinner ju sen så man måste ju passa på!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0