Föräldrar

Jag förstår verkligen inte, känns som alla runtomkkring en får barn just nu. Tycker dessutom att det är sjukt att dem flesta är runt min ålder och till och med yngre. Jag menar jag blir trött på barn bara av att se dem utanför i lekutrymmet som finns precis vid butiken. Varför har alla så jäkla brottom? Jag har sagt att ja inte ens ska börja fundera på barn fören jag är runt 26. Förstår inte heller när föräldrar mosar på sina ungar hur mycket kläder som helst bara för att det är kallt ute. Dem ska ju endå bara gå runt i shoppingcentret?

Dessutom är ungdommar så jävla curlade idag. På jobbet var det in två killar i kanske 13års åldern. Efter att dem hade provat typ 20 plagg la dem bara skiten i en hög och ville dem prova något å rätt storlek låg längst ner i högen röck dem bara den så allt annat bara låg i en enda röra. Så gör man väl inte? Eller så la dem de ut och in i en hög på den fina vikta högen. Jag förstår väl att alla inte kan vika as bra och räknar inte med det men man kan väl ändå vända dem åt rätt håll när man provat dem? Neh föräldrar, sluta curla era barn.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0