Fredag 20 januari

Idag vaknade jag av ett sms. Haha det var min barndomsvän som skickade ett sms att hon satt på tåget från Köping. Jag hade lovat att möta upp henne vid halv tolv. Haha såklart försover jag mig typ den enda gången hon faktiskt är i tid. Men jag fixade mig fort och var nere på stan 45 min senare. Vi började med att käka lite på Chantals faktiskt. Efter det har vi sprungit runt hela stan nästan och kollat på kläder, inredning och annat skoj.

Nu har jag varit hemma en stund och tagit det lite lugnt. Vet inte alls vad jag ska göra ikväll, hade lite planer tidigare men det blev inte så. Har lagat lite mat i alla fall och nu får jag väl sätta mig och kika på en film kanske. Känns lite tråkigt att inte göra något ikväll för imorrn går det inte, jobbar söndag nämligen och jag är lite för rastlös för att bara sitta hemma känner jag. Vi får se vad jag hittar på.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0