Helg

Igår jobbade jag lite igen. Gick bra, men det var väldigt lungt. Åkte hem en stund och sedan tog jag mig iväg på en liten förfest och efter en stund där tog vi oss ner på stan. Jag var dock nykter eftersom jag ska jobba idag och vill inte jobba bakis. Vi hamnade på Å och där träffade jag lite trevligt folk. När dem stängde där tog jag bussen hem och somnade till en av mina favorit filmer "The nightmare before christmas".

Idag ska jag som sagt jobba lite igen. Ska ta mig iväg aldeles strax. Gillar att jobba helg endå, mer folk och sen är det bra OB hehe. Sen ikväll händer det nog inte mycket, ska nog bara ta det lugnt. Får se om jag kanske kan komma med ett lite roligare inlägg också men just nu hinner jag tyvärr inte.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0