Hemma

Haha nu har jag vaknat till liv lite igen efter igår. Hade riktigt roligt, är lite sliten idag men haha det får man ta. Vi var först på Victoria secret party i en hårsalong där det fanns grejer man kunde köpa. Jag köpte dock bara ett lipgloss för jag kände att jag inte riktigt har råd just nu. Efter det stack vi till Undici och tog några drinkar. Lärde känna lite folk där och hängde på dem till ett annat ställe som ja inte kom ihåg vad det hette. Slutligen hamna vi på Sturecompagniet. Det var en snäll själ som skjutsade hem oss sedan på natten. Det var en rolig kväll, nu gäller det bara att försöka tagga till lite för ikväll är det fest hos A som har fyllt år.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0