Jensens böfhus

Hej alla! Igår var jag tvungen att ta mig upp as tidigt för vi skulle ha ett litet personalmöte på morgonen. Det sas en hel del, men som jag inte kan skriva här hehe. Efter det tog ja bussen hemmåt, men gjorde ett litet stopp på VILA på stan för att köpa en hatt jag har kikat på. Ska se om jag kan ta en bild på den så ni får se. Väl hemma så betalade jag en hel del räkningar, ni vet sånt där tråkigt som måste göras. Slockande ett tag.

När jag vakade igen hörde jag av mig till V och vi besämde oss för att åka och käka någonstans. Han plockade upp mig och vi tog oss in till stan. Vi kände båda att det kunde vara gott med Jensens så där hamnade vi. Käkade en god bít biff och efter tog jag en otroligt god efterrätt! Efter ett par timmar där blev jag hemskjutsad. En väldigt bra dag endå även om jag mest var trött hela tiden hehe.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0