Lördag 7 Januari

Den här dagen började tidigt när jag blev upp hämtad vid 8 tiden och gav mig iväg till Arlanda. Följde med Erika och Elle dit för att kunna säga ett riktigt hej då. Det ver lite jobbigt och så men det är ju inte som att dem är borta för alltid. Hoppas verkligen ja kan spara lite pengar och åka ner och hälsa på.

När jag kom hem la jag mig och sov lite en sväng igen för natten innan hade ja bara hunnit sova 4 timmar ungefär. När jag vaknade tog jag mig iväg till J och hämtade hem världens bästa kille. Ska ha honom några dagar nu. Känns superbra! Kan behövas och när jag lånat ut bästa tjejerna till Thailand ett tag.

På kvällen sen tog jag mig hem till Robin. Där blev det lite tacos som dem hade gjort, super gott å jag var riktigt hungrig. Sen tog vi några öl och tände ljud och hade mysigt, efter hand ramlade det in mer och mer folk. Tyvärr var jag tvungen att åka hem sen igen runt 10 för jag skulle upp och jobba. Det var en ganska omväxlande dag.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0