Måndag 23 januari

Hej hej alla, blivit lite dåligt med inlägg dem senate dagarna. Har jobbat mest hela tiden. Igår jobbade jag förmiddag och sen när jag kom hem slumrade jag till en stund på soffan. Lagade lite (as mycket, vet inte varför men jag har inte lärt mig att laga mat till bara mig än) käk. På kvällen blev det bara lugnt och ja kikade på P3 guld med J.

Idag fick jag lite sovmorgon och började inte fören klockan ett och jobbade till stängning. Lugn dag på jobbet, men väldigt trivsam. Ganska lagom. Lite jobbigt är det att stänga pga att jag kommer inte hem fören halv tio på kvällen eftersom jag måste hålla på och byta en massa bussar. Gör dock inte så mycket eftersom jag tycker om mitt jobb så pass mycket. Ikväll blir det också lugnt och isäng tidigt.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0