Mat mat mat

Haha jag tror inte jag gjorde mycket annat än att äta igår. Började dagen med att möta upp Erika och Malin och vi tog oss en fika på Espresso house. Jag åt en creamecheese bagel och en kopp varm choklad (Eftersom jag inte dricker kaffe). När vi var färdiga med fikat tog vi en sväng runt på stan och jag shoppade shampoo och tre linnen. Borde egentligen inte, men jag kände för att skämma bort mig själv lite.






Efter det var jag hem till mamma en sväng och skulle hjälpa henne att koppla in hennes högtalare. Det gick inte så bra, fattade inte vad som var fel. Sen har hon en dator från stenåldern också hehe. Men jag hjälpte henne med att fixa en Facebook i alla fall. Jag och syskonen kände att det kändes som att det vore bra om hon hade en för hon missar en hel del saker om brorsan i Malmö och barnbarnen och så.

Som tack bjöd hon mig på lite mat. Räckmacka som jag verkligen bara älskar, hur gott som helst och hon gjorde även lite efterätt med jordgubbar, maräng och grädde. Också hur gott som helst! Har verkligen saknat jordgubbar, kändes otroligt somrigt och fräscht.





Efter att jag gluffsat i mig allt fick jag skynda mig hem och fräscha till mig lite och byta om. För då skulle jag ta mig iväg ner på stan igen. Jag skulle nämligen äta ennu en gång! HAHA. Jag mötte upp 9 super mysiga tjejor på resturangen Indigo här i stan. Vi skulle ha en liten "Hej då middag" för Erika och Elle som lämnar oss och sticker till Thailand i 5 månader. Senare på kvällen tittade även Pontus och Ronja in. Det var super mysigt och väldigt god mat. (Haha tyckte "gafflarna" var så söta så jag var tvungen att fota dem).





Resturangen stängde vid tio så vi besätmde oss för att gå vidare en stund. Vilket gjorde att vi hamnade på Tabazco. Där tog vi en drink men sedan var det dags för mig att åka hem tyvärr. Skulle upp och jobba och sista bussen går strax efter elva. Det var en sån super mysig dag att jag inte ville att den skulle ta slut. Kommer sakna tjejerna jätte mycket och hoppas jag kan försöka komma ner och hälsa på dem! Ska i alla fall åka med i bilen till flygplatsen så jag får ge dem en riktigt stor kram!











Kommentarer
Postat av: Erorikoka

<3 grymt bra dag!

2012-01-06 @ 09:03:36
Postat av: Sara

Det var det verkligen! <3

2012-01-06 @ 13:24:34
URL: http://saraogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0