Pang!

Idag har jag jobbat mest hela dan. Haft en sån där dag när det mesta gått helt fel bara. Var dock helt okej, trivs väldigt bra med mitt jobb. Slutade vid 5 och då fick jag skjuts av J som var snäll och hjälpte mig så jag slapp cykla och hämta ut mina underbara skor! Vet ni vad? Jag gjorde en liten impulsgrej idag faktiskt när jag hade slutat jobbet. Har tänkt på det länge men inte riktigt haft råd eller vågat. Nu tänkte jag att : Men gör det bara! Så jag gick in på Cut & Blow på Erikslund och bad dem ta hål i örat på mig. Pang sa det och så satt smycket där. Jag känner mig riktigt nöjd nu, även om det ömmar lite. Vad tycker ni? Blev det snyggt?







Kommentarer
Postat av: erika

Myyycket snyggt! :)

2012-01-06 @ 08:52:16
Postat av: erika

Myyycket snyggt! :)

2012-01-06 @ 08:53:47
Postat av: Sara

Tack :D

2012-01-06 @ 13:23:39
URL: http://saraogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0