Söndag 29 januari

Hallo alla, idag har jag jobbat lite. Jobbade öppning, det tycker jag är ganska skönt. Allt har gått bra och jag känner att jag har varit väldigt glad och uppåt hela dan. Var länge sedan jag kände så, blev helt förvånad själv haha. Så det är ju skönt. Nu på eftermiddan slumra ja till en stund på soffan. Nu ska jag väl försöka hitta på något att käka så får vi se vad ja hittar på sen.

Shoppade idag också innan jag åkte hem från jobbet haha. Det blev den där jackan som jag pratat om och visat tidigare. Tycker den är så vårig och snygg. Bleb även ett spets linne som vi precis fått in och jag tyckte det var så fint att jag inte kunde hålla mig. Det är lite mörkare irl, det är mer beiget än vitt.









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0