Tinker, Tailor, Solider, Spy

Hej alla glada, igår gjorde jag typ så lite som möjligt. Det tyckte jag behövdes. Trodde nämligen ja skulle vara ledig idag med och hinna ta itu med lite saker, men så blev det inte hehe. På kvällen var jag iallafall på bio. Vill försöka umgås så mycket jag kan med E och E innan dem sticker iväg till Thailand.

Vi var och såg den här filmen som jag tyckte var så jävla dålig hahha. Så jäkla beige film! Dem bara pratade hela filmen, eller dem dödade två stycken typ. annars pratade dem bara om massa konspirationer. Hade jag vetat att det var en blandning av rysk å brittisk film hade jag aldrig velat se den. Den ska tydligen vara baserad på en bok så man kanske skulle läst den först för att förstå den för nu var det faktiskt lite svårt ibland. Nej usch den här får verkligen inget bra betyg av mig.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0