Fredag 2 mars

Hej hallo, igår började jag min dag med att städa iordning min lägenhet lite ordentligt. Det behövdes verkligen kan jag ju säga hahaa. Och känns ju som jag borde passa på medan katten är rakad så jag slipper allt katthår ett tag framöver hehe. Efter det kom N hit och vi chilla en stund och jag fixade mig för sedan stack vi iväg till L som fyllde år.

Blev lite förfest där med lite folk. Efter det tog vi en taxi ner till stan för att göra den osäker och vi hamnade på BMB (Blue moon bar). Väl där var det väldigt lite folk endå tyckte jag och det var väl inte något riktigt drag. Haha dessutom gick ett brandlarm mitt i allt så allt tändes och det blev tyst i typ 10 min.

Haha jag vet inte men dem senaste gångerna, oavsett vilka ja gått ut med så blir det bara en massa jäkla drama. Tror det fått mig att tappa suget lite på att gå ut. Den här gången var det mest att alla drog och försvann så jag blev ensam kvar haha. Hamnade dessutom på efterfest med P, B, M och J. Men så mycket till efterfest blev det inte då vi typ slocknade ganska fort allihop haha. Ja ja vi får väl se, hoppas att min nästa utgång blir awsome istället haha.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0