Han fick lämna

Ja som många kanske vet nu så har Sipan fått lämna Big brother. Jag tycker ju att det var rätt beslut. Tror dock att om inte så många hade reagerat så hade han fått stanna. Jag är endå glad att dem tog det beslutet som dem gjort nu. För även om man tycker att man sett det mesta nu så är det unga människor som kollar på det här programmet. Då tycker jag det är fel att sända ut att det är okej att mobba andra personer för att dem kanske har en annan åsikt.

Det är aldrig okej att trycka ner en annan människa. Agree to disagree! Det är väl det bästa man kan komma med i ett dödläge. Att dessutom behöva ta in typ "kamrat stödjare" i ett hus med vuxna människor är bara helt sjukt. Jag håller med Rodney där som sa att han tyckte det var det sämsta som hade hänt det programmets historia. Men det är väl så att folk inte riktig behöver växa upp längre, alla blir så jävla curlade och behöver inte lära sig ta något ansvar.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0