Inventering

Hallo där ute! Vet att det vart sjukt dåligt med inlägg nu på sistone. Det är bara för jag har jobbat sjukt mycket och inte haft en enda sekund över till datorn. Vi har haft inventering på jobbet sön-mån och jag har jobbat typ konstant. Öppnade i söndags morse och jobbade till stängning. Hann bara luncha lite med fina Johanna. Dessutom jobbade vi över till klockan nio den kvällen.

Kom hem kikade lite på det som var kvar av BB. Sov, upp igen för att vara på jobbet klockan 7. Försov mig dock, men blev bara tio minuter sen hehe. Vid 12 fick jag ett break och gick och kikade i lite affärer med mamma och mormor. Vid två började jag jobba igen och jobbade till stängning, alltså klockan åtta. Så när jag kom hem igår var jag helt trasig haha. Hann se BB sen slockande jag på två röda och sov till klockan 12 idag.

Men själva inventeringen gick bra i alla fall. Skönt det. Förutom att våran docknings grej slutade fungera haha. Så vi kunde inte synkronisera våra handterminaler. Som tur var kunde vi springa in på Dressman och få det gjort, så det var ingen panik. Nu är i alla fall inventeringen överstökad och det känns skönt. Var min första och att den gick så pass smidigt som den gjorde gör mig förvånad hehe. Räknade lite med ett smärre kaos, men det var ju ingen fara.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0