Look of the day

Hej alla där ute! Just nu sitter jag och ska kasta i mig lite fruskost för att springa iväg och jobba lite sen. Varken öppnar eller stäner idag haha det är lite konstigt. Brukar alltid vara antingen eller men det kommer nog kännas ganska skönt. Får skjuts av J idag i alla fall så det är skönt. Slapp man gå upp onödigt tidigt. Slutar 5 idag men har inga planer för kvällen. Ska upp och jobba imorrn igen så det blir nog mest bara lugnt.



Byxor - Dr denim, skjorta - Veromoda, armband - JC, klocka CK, skor - Converse. (Haha vilken snorkig min jag fick till!)




Kommentarer
Postat av: MADDISENJ

Snygging!!

2012-03-31 @ 14:18:32
URL: http://maddisenj.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0