Lördag 10 mars

Hej hallo, jobbat idag igen. Började klockan ett, fick åka en massa dryg buss för att komma dit som vanligt. Dessutom måste man vänta ca 20 min mellan bussarna såhär på helgen. Kom dit lite innan jag började så jag passade på att handla lite innan jobbet. Typ kattmat och lite smått och gott att ha såhär ikväll.

J var snäll och körde hem mig så jag skulle slippa krångla med alla jäkla bussar för att komma hem också. Väl hemma har jag bara tagit det lugnt. Kollat på melodifestivalen i min ensamhet. Inte tycker jag att det är bra heller men det var ju helt klart rätt som vann. Loreen och Västerås, woho!

Handlade lite på jobbet idag också haha, blev den där klänningen, västen och linnet jag visade. Men slängde in två baslinnen också, ett svart och ett vitt. Samma med lite trosor. Hade väl kanske inte riktigt råd med det just nu men tänkte att det var llika bra att köpa dem nu innan vi ska ha inventering nästa vecka på jobbet.

Föresten så kom mitt paket från Style by Tyra redan igår. Ni vet det med fjäderörhängena? Det gick ju super snabbt! Fick det dan efter att jag hade beställt det. Nu är det verkligen köp stop för min del. Haha i alla fall tills nästa lön kommer. Längre än så kommer ja nog inte klara av att hålla mig. Men ska försöka spara undan lite också hade jag tänkt.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0