Lördag 16 mars

Hej hallo, min lördag spenderade jag hemma på min soffa till mestadels. Hur skönt som helst. På kvällen tog jag mig iväg hem till en gammal klass kompis som skulle ha fest. Har inte träffat henne på säkert ett par år så det var jätte roligt. Tänkte att jag bara skulle va där på förfesten och gå hem när dem åkte ner på stan för att gå på krogen. Men dem kom aldrig iväg haha.

Jag blev ju kvar längre än jag hade planerat såklart haha. Skulle ju upp och jobba, därför jag bara skulle vara med på förfesten. Väl hemma så pratade jag med J som var på donken med sina kompisar. Vi bestämde oss för att sova ihop i alla fall. Vilket jag tycker är skönt, hatar att sova själv. Tur att jag inte började fören klockan ett idag haha.

Oh just ja! Åt en stor låda med jordgubbar igår också. Så sjukt gott, hittade dem på Ica Maxi för 15 kr när jag var och handlade med mamma. Mmmh.... Visst ser dem mumsiga ut?







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0