Mat panik!?

Haha jag förstår verkligen inte hela den här grejen med att alla är så jäkla cp noga med att dem inte får äta vad som helst. Jag äter precis det jag är sugen på. Oftast onyttiga grejer. Jag har inte rört mig på kanske 3 år, för jag har inte hittat någon träningsform som passar mig. Har ju börjat lite med boxning, men nu var det väl typ 3 veckor sen sedan sist? Haha nej Coca Cola har byggt denna kropp! For real haha, ja dricker cola nästan varje dag.




Såhär kan det till exempel se ut när jag är och handlar. Det här är från idag. Det som är nyttigt är väl typ jordgubbarna och mjölken. Kanske Billinge osten också som finns där i röran någonstans. Annars är ju det mesta skräp? Men det är gott! Finns någon färdig sallad också där nere i botten nån stans men dem är ju inte heller speciellt bra eller nyttiga. Jag är bara för lat för att laga mat i mitt lilla kök haha. Kände mig duktig endå som inte kastade med en cola också som brukar vara standard. Men jag borde verkligen sluta upp med att dricka så mycket sånt!





Vad tycker ni, ska jag lägga manken till och se hur lång tid det skulle ta för mig att skaffa lite rutor? Haha jag vet nu kommer ni säga : Du ska ju träna för din egen skull och ingen annans. Då säger jag: Absolut, och jag skulle inte tacka nej till en tight snygg kropp. Dock skulle det mest vara ett kul expriment att se hur lång tid det skulle ta. För jag kommer nämligen bara orka tills jag nått målet och sedan gå tillbaka till att vara "mig själv."




Kommentarer
Postat av: Sofia

fin kropp! :)

2012-03-21 @ 18:31:45
URL: http://byfia.com
Postat av: Sofia

hihi tack :D

2012-03-21 @ 18:38:32
URL: http://byfia.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0