Melodifestivalen

Ja jag tänkte att jag ska väl också kommentera det här omtalade ämnet. Jag är absolut inget fan av Melodifestivalen. I år var första gången någonsin jag valt att titta på det självmant. Kan ju dessutom säga att när jag det första får se är Sean banan var det oerhört nära att jag bytte kanal. Vilket jävla skämt. Samma med Ranelid, vafan skulle han få vara med för? Folk gör ju bara narr av honom endå. T.ex. har vi en tröja på jobbet med en bild på honom och det står "Swedish Tropic" på.

Har aldrig varit mycket för melodifestivalen som sagt och iår kollade jag mest för att det inte gick något annat bättre på tv och för att dem flesta andra kollar och det kan va skönt att hänga med på vad alla andra pratar om. Måste dock säga att jag blev jäklit förvånad över att svenska folket kunde rösta "rätt" för en gångs skull. Tycker ju absolut att rätt låt vann. Så jag säger bara grattis Loreen! Västerås levererar!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0