Mys

Hallo alla där ute, just nu sitter jag inlindad i en filt med en handduk på huvudet. Har precis tagit mig ett varmt och skönt bad. Filosoferat lite, lyssnat på jazz. Tände lite vaniljljus. Sånt gillar jag att göra för att slappna av. Lika bra att passa på nu när jag har lite ledigt också. Haha va vuxet det låter, men jag får väl kanske börja inse att jag börjar bli lite vuxen nu (Men jag vill inte). 

Provade den där färgbomben också på en gång. Så vi får väl se hur det blev av den sen hehe. Kanske är helt lila i huvudet nu. Nu ska jag bara ta det lugnt. Sitter och äter en grapefrukt. Hade glömt hur jäkla gott det är! Bra snacks såhär på kvällen istället för godis. Hoppas ni alla också får en super mysig kväll!

 






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0