Onsdag 7 mars

Hej hej! Nu har jag äntligen kommit hem från jobbet. Tar ju som sagt en stund för mig att komma hem när jag åker buss. Känner mig ganska slut. Men både igår och idag har varit bra dagar måste jag säga. Bara jobbat hela dagen idag som vanligt, men imorgon får jag en dag ledigt för mig själv i alla fall. Måste dock in på ett personalmöte på kvällen men det är ju inte så jobbigt hehe.

Blir som sagt att tvätta lite i morgon så jag har några kläder att ha på mig på jobbet nu när jag jobbar nästan varje dag hehe. Skulle nog inte kännas så kul att stå där naken hihi! Tänkte att ni ska få en liten bild på vad jag hade på mig också som jag tog tidigare idag. Hann inte riktigt göra ett inlägg innan jag stack iväg till jobbet.

Jeggings - Gina Tricot, linne - Carlings, väst - Carlings, armband - JC, klocka - Calvin Klein, skor - svarta Converse







Kommentarer
Postat av: erika

Min snygga,fina vän! <3

2012-03-09 @ 10:32:34
Postat av: Sara

Tack finaste! <3

2012-03-09 @ 22:22:26
URL: http://saraogren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0