Patetiskt

Haha jag sitter just nu och kollar på BB. Kan inte annat tycka att dem är så sjukt patetiska. Just nu bråkar dem över två öl. Dem fick det för att dem vart "duktiga" och byggt på någon båt. Då valde Jimmy och Hanna R att dricka upp ölen istället för att dela med sig till dem andra eftersom de var "hövdingar". Jag förstår dem, och jag bara älskar Jimmys inställning och kommentarer till allt. Därimot är Hanna en dramaqueen.

Jag fattar inte att dem kan bråka över lite öl. Haha det är ju så sjukt så det finns inte. Jag säger som Jimmy, hade det varit någon annan som fått gå in där hade dem gjort samma sak. Sen sa Rodney : Ja men nu är den ju redan uppdrucken så det finns inget att hänga upp sig på. Helt rätt! Jimmy är min favorit just nu haha vilket kanske märks. Han verkar vara den enda som är någorlunda vettig där inne och gör dem skönaste pranksen.  







Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - din bloggtidning på nätet!

- Hej! Tänkte tipsa om min tävling där du kan vinna en valfri vara från Beachandmotion värde 500kr.

Allt du behöver göra är att kommentera :D

http://adaras.se/2012/march/vinn-valfri-vara-fran-beachandmotion-for-50.html#comment

Kram!

2012-03-21 @ 23:04:33
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0