Shopping

Hej hallo alla glada! Idag sov jag ut ordentligt när jag hade en ledig dag och allting. Gud så skönt det var! När jag vaknade runt halv 1 ringde jag min mamma och kollade vad hon gjorde. Vi bestämde oss för att åka ut och shoppa lite. Jag behöver ju leta upp ett nytt badrumskåp. För på det jag har nu har ena spegeldörren ramlat ner och lampan funkar inte haha.

Vi var runt på Bauhaus, IKEA, va in på jobbet för att lämna lite handdukar haha (Dem vi har där nu är så svarta och äcklga). Fick ett durkslag av mamma från IKEA haha. Var in på Gina tricot och fick med mig ett par svarta jeans shorts hem. Kunde inte hålla mig, tyckte dem var så snygg och satt bra. Nu saknar jag bara ett par ljusa jeans shorts hehe. Vill ha ett par där fickorna hänger ut under. 

Åkte till Chili och kikade på lite grejer där, mamma hittade en lampa. Efter det handlade vi mat och så på ICA. Pantade burkar. Vi var ute i ungefär fyra timmar. Känner mig nöjd med min dag. Oj! Just ja jag fick en sån där färgbomb av mamma också så nu ska jag testa den och se om den är nå bra.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0