Söndag 11 mars

Dagen började jag med att följa med J till Magic lines. Han skulle börja på en lång sittning och 3 sessioners tatto. Varför och vad det är tänker jag inte berätta hehe. Det är upp till honom. Efter en stund var jag tvungen att ta mig iväg till jobbet. Blev bara lite drygt 4 timmar, skönt!

På kvällen kom J förbi butiken, han hade precis blivit klar med första sittningen. Vi bestämde oss för att gå ner till Citygross och handla lite. Blev lite smått och gott till en Tacoskväll. Sjukt gott, var jätte länge sedan jag åt det. På kvällen sen blev det bara en film och soffhäng.



Idag hade jag på mig det här, byxor - Dr. Denim, tröja - H&M, väst - H&M, skor - Converse.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0