Stackars katt!

Haha ja så känns det faktiskt just nu. Sitter här i soffan med min nyrakade katt. Hon söker oerhört mycket närhet just nu. Hon är kall och osäker nu när all päls är borta. Dessutom mår hon inge vidare av narkos medlet hon fick tror jag. Hon har spytt tre gånger hitills och är fortfarande ganska vinglig. Tycker så synd om henne! Men det är ju lite mysigt att hon vill vara nära hela tiden nu hehe.

Anledningen till att jag valde att raka henne är att hon vägrar att bli borstad. Vilket innebär att hon får tovor. Dem blir inge sköna när dem börjar tvinna sig själva ner till huden. Nu slipper jag dessutom allt jäkla katthår inne ett par månader moahahha. Hoppas bara på att hon blir lite piggare frammåt kvällen och att hon får i sig någon mat och att den inte kommer upp igen.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0