Tisdag 6 mars

Hej hallo alla. Blivit lite dåligt med inlägg nu på senaste yes men som sagt jobbar jag ju en hel del just nu. Fick sessutom reda på att vi ska ha personalmöte på torsdag kväll, min enda lediga dag haha. Så ja kommer bara hinna tvätta på min lediga dag haha, får försöka slappa järnet dem timmarna jag får hemma. Idag har varit en riktigt bra dag och jag känner mig nöjd.

Blir inget boxpass på torsdag, buuh! instruktören sticker på semester hehe. Blev inget förra veckan heller för då kunde inte V. Tråkigt nu när jag endå börjat röra på mig. V undrade om vi inte skulle ta och gymma endå kanske men jag känner bara neej usch vad tråkigt! Boxningen tycker jag ju fortfarande är roligt men när han föreslog kändes det som hela min kropp bara skrek nej haha. Får försöka på lite övningar här hemma istället.

Ikväll blir det bara lugnt som vanligt med lite Big brother. Man orkar ju inte riktigt så mycket mer nu när man jobbar mest hela tiden. Man blir mest trött i huvudet efter en hel dag tycker jag. Skönt att bara slå ner rumpan i soffan och kolla på någonting hjärndött haha. Hoppas jag slocknar fort inatt så jag får sova ut lite, det skulle vara riktigt skönt!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0