Underworld - awakening

Den här filmen såg jag i lördags kväll i min ensamhet. Det är den...4e i underworld serien. Rätta mig om jag har fel. Jag gillar underworld. Inte nå fjantiga varpyrer som glittrar i dem filmerna inte. Den här handlade om att Serena blivit nerfryst och vaknar 12 år senare. Hon blir väckt och befriad av en annan "subject 2" inne på ett forskningslabb. Hon tror att det är Michael Corwin, men det är någon helt annan.

Bra film, skön att slö titta på. Visst du måste fortfarande vara med så du hajjar vad som häder men det är inget anstängande drama direkt hehe. Mycket action, hon som spelar Serena är ganska snygg haha (Kate Beckinsale). Nej men helt klart en sevärd film.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0