Uppsala

Heej! Jag sa ju att det skulle bli dåligt med uppdateringar under helgen. Tänk vad mycket lättare allt skulle bli med en blogg app. Hör ni det nu Blogg.se?! Hann inte skriva något i fredags innan jag stack heller, hann inte med så mycket alls då haha. Följde med J till Hallsta och hälsade på hans mamma och umgicks med Disel medan han bytte däck. Var där hela dan och mös i vårsolen. Sen var det bara hem och packa och bussen till Uppsala gick vid 9 tiden.

Väl framme mötte min bror upp mig på Uppsalas centralstation. Var sjuk kul att se honom! Var jätte länge sedan vi sågs. Vi var hungriga båda två så på hemvägen svängde vi förbi Max. Kvällen spenderades hemma i soffan bara framför en bra film och vi snacka massa skit. Kom ju dit så sent så det fanns ju inte så mycket mer att göra, kunde inte åka tidigare heller för brorsan slutade inte fören halv 10. Det var skönt endå att bara få umgås ensamma eftersom vi inte setts på länge som sagt.

På lördagen tog vi oss runt typ hela Uppsala kändes det som hehe. Vi började med att åka till IKEA för att förbereda lite ifall det skulle komma folk och festa hos brorsan på kvällen. Stannade förbi ett systembolag för att införskaffa det vi behövde därifrån. Sedan tog vi oss ner till centrum och shoppade loss lite hehe. Hitta en skjorta till brorsan och en klänning till mig. Vi åt på en indisk resturang som hade jätte god mat!

Kvällen började ta fart och när vi kom hem satte vi igång och fixa oss, gjorde oss lite snygga haha. Drack lite vin och öl. Snackade ennu mer skit och hade mysigt. Var dålig respons på folket så vi tog en taxi in till stan ganska sent. Väl nere gick vi hem till en av brorsans kompisar där det dracks mer vin och lektes charader. När vi kände oss "mogna" haha tog vi oss ut och hamnade på Flurran (Flustret). Var väldigt mycket folk men det är väl ganska väntat en löningshelg.

Hade sjukt kul, dansade massor. Dock var det ganska drygt att ta sig ut haha. Vi stog som packade sillar i kanske en timme bara för att komma ut. Slocknade ganska fort när vi väl var hemma. Söndagen sov vi mest bort haha. Tog bussen hem till Västerås igen vid 4 tiden. Allt som allt hade jag en super bra helg i Uppsala med brorsan. Tycker Uppsala är super mysig stad, hade gärna stannat lite längre.




Här får ni en bild på min superfina bror från helgen under vårt "fixande". <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
bloglovin

SaraOgren

RSS 2.0